Sunday, January 25, 2009

24hb - 26hb Julai 2008 -KD Sri Medini menerima kunjungan PALAPES (L) UMT

Seramai 30 orang PK ambilan 1/2007 telah menyertai lawatan ke KD Sri Medini, Johor Darul Takzim. Perjalanan yang mengambil lebih kurang 10 jam dari UMT menyebabkan untuk bas bermula bertolak pad jam 2030H pada 23hb Julai 2008.


PALAPES (L) UMT berkesempatan untuk meyaksikan dan terlibat untuk upacara colours di KD Sri Medini.

Berobjektifkan untuk memupuk hubungan silaturahim diantara PALAPES (L) UMT dengan PSSTLDM KD Sri Medini dan PALAPES (L) UTM. Perlawanan persahabatan untuk bola tampar lelaki dan perempuan serta futsal telah diadakan.


Pada sebelah petang, PK diberi shore leave di mana PK berkesempatan untuk pergi ke Danga Bay. Kebetulan pada hari itu merupakan Flora Fest peringkat kebangsaan.



Pada sebelah malam, malam mesra telah diadakan. Seperti biasa, berkaraeoke merupakan agenda utama malam itu. Pegawai Staf PSTL Chendering Lt. Eruddin bin Bujang TLDM turut bertukar cenderamata dengan Pegawai Staf KD Sri Medini.

PK turut berkesempatan untuk melawat sambil makan tengahari di rumah Pegawai Staf PSTL Chendering, Lt. Eruddin B. Bujang pada 26hb Julai sebelum meneruskan perjalanan balik ke UMT.

1 comment:

  1. umt da besh but x besh sbb ader bnyak gambar HARITH...gambar aku maner....hahahahaha...
    soowwwyy...

    ReplyDelete